Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
30
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 140

Avatar
VensanKasel
Postovi: 4133
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 19 okt 2025, 19:00

Centre forward je napisao/la:
19 okt 2025, 16:35
Zbogom legendo.

slika
Prava legenda je otišla u penziju prije 2 godine , Kraljica neba :D
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 29499
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rio_Ferdy88 » 19 okt 2025, 19:25

Asteriks je napisao/la:
19 okt 2025, 13:18
U HNK imaš vjv stotinjak elektro vozila.

U čitavoj BiH možda hiljadu.
Sto ide u prilog tome da su kod nas isplativi jer eto imas i besplatno punjenje, i kod mene isto preko puta zgrade na parkingu hotela svako moze puniti 22kw punjac, taman ostavis preko noci i napunis ili na posao dodjes i napunis dok zavrsis s poslom, a nemas nikad guzve na njima :mrgreen:
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
Huske
Postovi: 273
Pridružen/a: 18 mar 2024, 08:39
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Huske » 19 okt 2025, 23:32

Centre forward je napisao/la:
19 okt 2025, 16:35
Zbogom legendo.
Touareg
Ah, koliko se može nazvati legendom ne znam, ipak skoro 25 godina postojanja. Auto koji mi se nikada nije uklapao u VW, definitivno previše za moj ukus.

Ovo još jednom pokazuje koliko je VW ozbiljno shvatio taj put prema 2030, krenuli su sa elektro na sve ili ništa, tako mi se čini.

Vrijeme je bilo za novu generaciju Touarega, ipak je i ova 3.generacija dočekala 8.godinu, a to je vrijeme koliko su trajale i prve dvije generacije. Međutim razvijanje nove generacije, koja bi opet zahtijevala V6 motore za njih nema smisla, jer 2030 je blizu, nema tu računice.

Passat se provukao na knap, da je zakasnio godinu vjerovatno ništa ne bi bilo ni od B9, a ovako smo dobili B9 koji se čini da je izašao na silu, samo karavnska izvedba za Evropu, i tako mi djeluje dizajniran u zadnji čas.

Tiguan, na njega se računalo u zadnjoj generaciji, ipak je uz Golf i najprodavaniji, možda on i preživi, dok za Kralja(Golf) upitnika nema, legenda nastavlja živjeti dok je VWa, pa će i taj potpuno strujni opet biti Golf, možda već u 9toj generaciji bude potpuno strujni Golf, pa možda u opciji i neki hybrid čisto da se to zove evolucijom, dok u dizela ne vjerujem, jer sve ukazuje da je vw odabrao takav put.

Nikad ne znaš šta budućnost nosi, ali sam skoro siguran da će brzo informacija o penzionisanju Arteona, a da neće biti ni sljedeće generacije Passata, a ako su odabrali takav put onda i nek ne bude, jer je ID.7 definitivno dobar nasljednik za njih 2, dok se nikako to ne može reći za ID.3 kao nasljednika Golfa.

Avatar
QUARESMA 18<<<
Postovi: 7410
Pridružen/a: 22 feb 2009, 21:53
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la QUARESMA 18<<< » 20 okt 2025, 00:29

Zar Arteon nije vec penzionisan?


Ja ne mogu nikako da skontam u kojem smjeru ide evropska auto industrija. EU konstantno zadaje neke nove standarde, ovi ne mogu to ispuniti bez da dizu cijene samog vozila. Tu je naravno prelaz na struju. Ovi bi kao zadrzali motore sa unutrasnjim sagorijevanjem u cemu su najbolji, ali treba smanjivati i nivo zagadjenosti koje kao sto rekoh EU stalno trazi, ali opet moraju i ulagati ogromne novce u vozila na struju. Na kraju sve na to, jako visoke cijene samih automobila.

Meni se sve nekako cini da iz evropske auto industrije potajno ocekuju da ce EU odustati od prisilnog prelaska na struju.

S druge strane tu su kinezi, koji su imali nikakvu ili gotovo nepostojecu auto industriju, uletili u komplet novo trziste gdje guraju konstantno inovacije i napadaju gdje su EU auta ranjiva, cijena i kvalitet.


Ako kinezi nastave sa ovim tempom narednih 5-10 godina, i uspiju izgraditi brend i povjerenje kod EU kupaca, ne znam sta ce tu EU uraditi, jedino da ovima puknu jos vece carine, ali i to ce im se vjerovatno obiti od glavu.


Generalno, meni licno, od 2020 pa na ovamo, apsolutno nikad losija auta nisu izasla. Nisam nikako niti uzbudjen niti zainteresovan za ovo sto izlazi.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Huske, Paromlinac i 38 gostiju.