Prava legenda je otišla u penziju prije 2 godine , Kraljica neba
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- VensanKasel
- Postovi: 4254
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 29504
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Sto ide u prilog tome da su kod nas isplativi jer eto imas i besplatno punjenje, i kod mene isto preko puta zgrade na parkingu hotela svako moze puniti 22kw punjac, taman ostavis preko noci i napunis ili na posao dodjes i napunis dok zavrsis s poslom, a nemas nikad guzve na njima
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
Re: Automobili, motori...
Ah, koliko se može nazvati legendom ne znam, ipak skoro 25 godina postojanja. Auto koji mi se nikada nije uklapao u VW, definitivno previše za moj ukus.
Ovo još jednom pokazuje koliko je VW ozbiljno shvatio taj put prema 2030, krenuli su sa elektro na sve ili ništa, tako mi se čini.
Vrijeme je bilo za novu generaciju Touarega, ipak je i ova 3.generacija dočekala 8.godinu, a to je vrijeme koliko su trajale i prve dvije generacije. Međutim razvijanje nove generacije, koja bi opet zahtijevala V6 motore za njih nema smisla, jer 2030 je blizu, nema tu računice.
Passat se provukao na knap, da je zakasnio godinu vjerovatno ništa ne bi bilo ni od B9, a ovako smo dobili B9 koji se čini da je izašao na silu, samo karavnska izvedba za Evropu, i tako mi djeluje dizajniran u zadnji čas.
Tiguan, na njega se računalo u zadnjoj generaciji, ipak je uz Golf i najprodavaniji, možda on i preživi, dok za Kralja(Golf) upitnika nema, legenda nastavlja živjeti dok je VWa, pa će i taj potpuno strujni opet biti Golf, možda već u 9toj generaciji bude potpuno strujni Golf, pa možda u opciji i neki hybrid čisto da se to zove evolucijom, dok u dizela ne vjerujem, jer sve ukazuje da je vw odabrao takav put.
Nikad ne znaš šta budućnost nosi, ali sam skoro siguran da će brzo informacija o penzionisanju Arteona, a da neće biti ni sljedeće generacije Passata, a ako su odabrali takav put onda i nek ne bude, jer je ID.7 definitivno dobar nasljednik za njih 2, dok se nikako to ne može reći za ID.3 kao nasljednika Golfa.
- QUARESMA 18<<<
- Postovi: 7415
- Pridružen/a: 22 feb 2009, 21:53
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Zar Arteon nije vec penzionisan?
Ja ne mogu nikako da skontam u kojem smjeru ide evropska auto industrija. EU konstantno zadaje neke nove standarde, ovi ne mogu to ispuniti bez da dizu cijene samog vozila. Tu je naravno prelaz na struju. Ovi bi kao zadrzali motore sa unutrasnjim sagorijevanjem u cemu su najbolji, ali treba smanjivati i nivo zagadjenosti koje kao sto rekoh EU stalno trazi, ali opet moraju i ulagati ogromne novce u vozila na struju. Na kraju sve na to, jako visoke cijene samih automobila.
Meni se sve nekako cini da iz evropske auto industrije potajno ocekuju da ce EU odustati od prisilnog prelaska na struju.
S druge strane tu su kinezi, koji su imali nikakvu ili gotovo nepostojecu auto industriju, uletili u komplet novo trziste gdje guraju konstantno inovacije i napadaju gdje su EU auta ranjiva, cijena i kvalitet.
Ako kinezi nastave sa ovim tempom narednih 5-10 godina, i uspiju izgraditi brend i povjerenje kod EU kupaca, ne znam sta ce tu EU uraditi, jedino da ovima puknu jos vece carine, ali i to ce im se vjerovatno obiti od glavu.
Generalno, meni licno, od 2020 pa na ovamo, apsolutno nikad losija auta nisu izasla. Nisam nikako niti uzbudjen niti zainteresovan za ovo sto izlazi.
Ja ne mogu nikako da skontam u kojem smjeru ide evropska auto industrija. EU konstantno zadaje neke nove standarde, ovi ne mogu to ispuniti bez da dizu cijene samog vozila. Tu je naravno prelaz na struju. Ovi bi kao zadrzali motore sa unutrasnjim sagorijevanjem u cemu su najbolji, ali treba smanjivati i nivo zagadjenosti koje kao sto rekoh EU stalno trazi, ali opet moraju i ulagati ogromne novce u vozila na struju. Na kraju sve na to, jako visoke cijene samih automobila.
Meni se sve nekako cini da iz evropske auto industrije potajno ocekuju da ce EU odustati od prisilnog prelaska na struju.
S druge strane tu su kinezi, koji su imali nikakvu ili gotovo nepostojecu auto industriju, uletili u komplet novo trziste gdje guraju konstantno inovacije i napadaju gdje su EU auta ranjiva, cijena i kvalitet.
Ako kinezi nastave sa ovim tempom narednih 5-10 godina, i uspiju izgraditi brend i povjerenje kod EU kupaca, ne znam sta ce tu EU uraditi, jedino da ovima puknu jos vece carine, ali i to ce im se vjerovatno obiti od glavu.
Generalno, meni licno, od 2020 pa na ovamo, apsolutno nikad losija auta nisu izasla. Nisam nikako niti uzbudjen niti zainteresovan za ovo sto izlazi.
Re: Automobili, motori...
Što se tiče Kineza meni je drago da postoji konkurencija. Ne mogu oni bubnuti carine, jer KInezi su već tu, u Evropi, važan tehnološki partner, a i evropljanima je jako važno kinesko tržište.
Ja se nadam da će Kinezi vratiti tržište u normalu, cijenovno najviše, jer ovako su bili pobahatili i sa cijenama mobitela pa se desio nalet kvalitetnih Kineza, konkurencija je tu, pa evo imamo 5 godina cijene ne idu gore.
Kinezi prave vrhunski kvalitet, to više nije neka bajka kinesko je ma šta će to, Kinezi su danas sinonim za kvalitet, pogledajte njihova auta, izrada unutra ne štedi se, dok EU premium npr.Audi nudi reciklirani materijal. Isto Škoda i VW, ali po visokim cijenama u startu.
Da ne kažem koliko je BMW škrt i bezobrazan po pitanju opreme, kakve su tu sve doplate, npr obaranje zadnje klupe 2:1 doplata, nigdje veze, a da ne govorimo dalje.
Evropa je krenula u elektrifikaciju i tu, sve su prilike, nema nazad, a i ostatak svijeta ako nije hybrid nudi nekakve male benzince, u ostataku svijeta skoro nema dizela. npr novi modeli Mazda, Kia, Toyota itd nemaju dizel nikako u ponudi kod nas, možda griješim ali mislim da su izbacili skroz.
Da, i Arteon je završio svoje već početkom ove godine, a pričalo se da bi Shoting Brake bio obustavljen u toku 2026, međutim i on je ranije od očekivanog, a limuzina već 2023(nisam znao).
Ja se nadam da će Kinezi vratiti tržište u normalu, cijenovno najviše, jer ovako su bili pobahatili i sa cijenama mobitela pa se desio nalet kvalitetnih Kineza, konkurencija je tu, pa evo imamo 5 godina cijene ne idu gore.
Kinezi prave vrhunski kvalitet, to više nije neka bajka kinesko je ma šta će to, Kinezi su danas sinonim za kvalitet, pogledajte njihova auta, izrada unutra ne štedi se, dok EU premium npr.Audi nudi reciklirani materijal. Isto Škoda i VW, ali po visokim cijenama u startu.
Da ne kažem koliko je BMW škrt i bezobrazan po pitanju opreme, kakve su tu sve doplate, npr obaranje zadnje klupe 2:1 doplata, nigdje veze, a da ne govorimo dalje.
Evropa je krenula u elektrifikaciju i tu, sve su prilike, nema nazad, a i ostatak svijeta ako nije hybrid nudi nekakve male benzince, u ostataku svijeta skoro nema dizela. npr novi modeli Mazda, Kia, Toyota itd nemaju dizel nikako u ponudi kod nas, možda griješim ali mislim da su izbacili skroz.
Da, i Arteon je završio svoje već početkom ove godine, a pričalo se da bi Shoting Brake bio obustavljen u toku 2026, međutim i on je ranije od očekivanog, a limuzina već 2023(nisam znao).
Re: Automobili, motori...
U kojem smjeru ide europska autoindustrija, najbolje ćemo vidjeti prema vrsti pogona kod novih registrovanih vozila.
Na polugodištu 2025., benzinci i obični hibridi (HEV) dva su dominantna pogona
sa udjelom od 35 i 29 %. Naravno ovi HEV hibridi su benzinci sa malim elektromotorom.
Dovoljno je pogledati prodajne brojke Golfa u šest mjeseci ove godine. Udio benzinaca 69%.
Nisu to samo Golfovi mali 1.0 TSI trocilindraši, već ima 1.5 TSI te 2.0 TSI benzinjara.
Zanimljivo glede bh tržišta te lakih komercijalnih vozila. Tu je Fiat Ducato Furgone omiljeni model za osam mjeseci 2025.
Na polugodištu 2025., benzinci i obični hibridi (HEV) dva su dominantna pogona
sa udjelom od 35 i 29 %. Naravno ovi HEV hibridi su benzinci sa malim elektromotorom.
Dovoljno je pogledati prodajne brojke Golfa u šest mjeseci ove godine. Udio benzinaca 69%.
Nisu to samo Golfovi mali 1.0 TSI trocilindraši, već ima 1.5 TSI te 2.0 TSI benzinjara.
Zanimljivo glede bh tržišta te lakih komercijalnih vozila. Tu je Fiat Ducato Furgone omiljeni model za osam mjeseci 2025.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- QUARESMA 18<<<
- Postovi: 7415
- Pridružen/a: 22 feb 2009, 21:53
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Logicno je bilo ocekivati da benzinci i hibridi dominiraju. EU politicaru su dosta zastrasili ljude sa gasenjem dizel motora a i velikim taksama.
Cak zivimo u vremenu gdje je dizel gorivo skuplje od benzina. Ne znam sad cijene napamet goriva, ali nedavno je tako bilo, ne znam sad kako je.
Cak zivimo u vremenu gdje je dizel gorivo skuplje od benzina. Ne znam sad cijene napamet goriva, ali nedavno je tako bilo, ne znam sad kako je.
Re: Automobili, motori...
Cijene goriva evo recimo u Švabiji su tu negdje, čak msm da je trenutno dizel jeftiniji.
Međutim, porez na dizel vozila je veći. Primjer Kfz steuer na istu kubikažu i god proizvodnje dizelaša za npr. 1500 cm3 je veći za cca 110 eura, dok za više kubika ta razlika se tik povećava.
Onda skuplji troškovi održavanja (kada već auto dođe u servis), pa osiguranje etc.
S druge strane, kod lakih komercijalnih vozila, a posebno kod teških teretnih vozila, poljoprivrednih i građevinskih mašina, dizel je ubjedljivo vodeća vrsta pogona i tako će biti za naših života.
Međutim, porez na dizel vozila je veći. Primjer Kfz steuer na istu kubikažu i god proizvodnje dizelaša za npr. 1500 cm3 je veći za cca 110 eura, dok za više kubika ta razlika se tik povećava.
Onda skuplji troškovi održavanja (kada već auto dođe u servis), pa osiguranje etc.
S druge strane, kod lakih komercijalnih vozila, a posebno kod teških teretnih vozila, poljoprivrednih i građevinskih mašina, dizel je ubjedljivo vodeća vrsta pogona i tako će biti za naših života.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- VensanKasel
- Postovi: 4254
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Tako i treba da bude .QUARESMA 18<<< je napisao/la: ↑21 okt 2025, 01:13Logicno je bilo ocekivati da benzinci i hibridi dominiraju. EU politicaru su dosta zastrasili ljude sa gasenjem dizel motora a i velikim taksama.
Cak zivimo u vremenu gdje je dizel gorivo skuplje od benzina. Ne znam sad cijene napamet goriva, ali nedavno je tako bilo, ne znam sad kako je.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Automobili, motori...
Omoda i Jaecoo, izvozni brendovi kineskog automobilskog diva Chery Grupe, predstavili su planove za motor s unutarnjim izgaranjem koji postiže toplinsku učinkovitost od 48%. Ako se to ostvari, to bi dramatično nadmašilo industrijski standard pa čak i Toyotine vodeće hibridne pogonske sustave u klasi. Toplinska učinkovitost mjeri koliko energije iz izgorjelog goriva pokreće vozilo u odnosu na to koliko se gubi kao toplina. Većina modernih benzinskih motora kreće se između 38 i 45% učinkovitosti, dok Toyotini hvaljeni hibridni sustavi dosežu oko 41%. Cheryjev cilj od 48% predstavljao bi kvantni skok. Matematika je uvjerljiva. Svaki postotni bod dobiven u toplinskoj učinkovitosti prevodi se u otprilike 2,5% bolju potrošnju goriva, što znači da bi Cheryjev motor teoretski mogao pružiti znatno bolju ekonomičnost od najučinkovitijih hibrida, a istovremeno proporcionalno smanjiti emisije CO2.
Cheryjev tim za istraživanje i razvoj teži onome što naziva radikalnim inovacijama: postignuti su ultra-visoki omjer kompresije od 26:1 i 35-postotna recirkulacija ispušnih plinova (EGR) te su upotrijebljeni napredni toplinski izolacijski premazi. Za usporedbu, većina motora ima omjer kompresije od oko 10:1 do 13:1. Udvostručenje kompresije uz upravljanje ekstremnom toplinom i tlakom predstavlja ozbiljnu inženjersku ambiciju. Dok je motor s 48% još u razvoju, Cheryjeva trenutačna tehnologija vrijedna je pažnje. Super Hybrid System kombinira 1,5-litreni TDGI motor s Millerovim ciklusom s dva elektromotora i inteligentnim DHT mjenjačem, postižući danas toplinsku učinkovitost od 44,5%.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6375
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Pet decenija Mercedesa W123


Bio je više od običnog automobila kao oličenje nemačkog kvalitetnog inžinjeringa. Milion kilometara? Nema problema za ovu banku na točkovima, koja je u serijsku proizvodnju ušla 1975. godine i tamo se zadržala skoro 11 godina.
Nemačka je sedamdesetih godina bila ekonomski motor Evrope. To je prvenstveno bilo zahvaljujući autoindustriji, koja je izbacivala jedan bestseler za drugim. Volkswagen je lansirao Golf, Opel Kadett, a BMW je zaista dobijao na zamahu sa Serijom 3. Ali Mercedes-Benz ih je sve ostavio u prašini, navodi Klix.ba.
To je bilo prvenstveno zahvaljujući jednom modelu, Seriji W123, koja je u serijsku proizvodnju ušla 1975. godine. Dizajn je potpisao proslavljeni Bruno Sako, razvoj od strane Fridriha Gajgera. Mercedes je tada izričito dao prioritet pasivnoj bezbednosti, visokoj udobnosti i jednostavnosti održavanja. I nadmašio je samog sebe u svim tim oblastima.
Trokraka zvezda se ponosno isticala iznad rešetke hladnjaka. Bilo da su bili doktori, preduzetnici, farmeri, ministri ili taksisti - svi su sedeli za istim volanom. Samo veličina motora je otkrivala da li je neko lekar ili taksista koji još uvek čeka mušterije.
Serija W123 se proizvodila između 1975. i 1986. godine, nije bila samo vozilo - bila je to automobilska verzija samostojeće kuće. I način života koji je zračio bezbednošću, prosperitetom i buržoaskom klasom.
Ponuda Mercedes-Benz modela za prosečnog građanina bila je izuzetno široka: od 200D, čijih je 55 KS ozbiljno testiralo strpljenje, do 280E, koji je, sa šest cilindara i 185 KS, bio ozbiljan motor. Između toga, sve što je čoveku moglo da zatreba – kupei za pop zvezde, karavani za novu svest o slobodnom vremenu i, naravno, duge limuzine za predsednike ili velike hotele.
Mercedes W123 je bio toliko robustan da su kontrolori na tehničkom pregledu vozila odustajali od pregleda, jer su bili s jedne strane frustrirani, a s druge impresionirani jer su ovi Mercedesi bili toliko dobro napravljeni da praktično nisu imali šta da kontrolišu. Automobil je jednostavno bio preterano pouzdan.
Teoretski, obični 200D je morao da pređe približno milion kilometara pre nego što je pokazao bilo kakve ozbiljne znakove habanja. Nije ni čudo što su taksisti poštovali ovaj nepoderivi automobil. Ukratko: W123 je bio sigurna kupovina, a cenovno je bio prilagođen širem sloju kupca bez obzira na to koliko su novca imali.
W123 je bio zvezda i u Americi. Nelson Rokefeler je preferirao Mercedes-Benz 300D u odnosu na Cadillac, Džon Lenon je krstario Njujorkom u belom karavanu, a Lejdi Gaga i dalje vozi turbodizel 300D u boji China Blue. W123 je oduvek bio "najkul" dizelaš na svetu – iako je ostavljao trag čađi na Petoj aveniji sa svakim ubrzanjem.
A onda te boje! Cayenne narandžasta, Sahara žuta, Caledonian zelena – ulazak u njega se osećao kao da ulazite u bakin dnevni boravak sa tapaciranim nameštajem i zidnim elementom. Oni koji bi skinuli oznaku modela sa zadnje strane, mogli su se komotno pretvarati da se ispod haube nalazi veći motor od skromnog četvorocilindraša.
Kad bi potpisali ugovor i uplatili avans, zapadni Nemci su morali da čekaju i do tri godine na novi Mercedes W123. Iako ne baš toliko dugo kao na Istoku za Trabant, strpljenje je i dalje bilo potrebno i na Zapadu. Uprkos svim otežavajućim okolnostima, tokom 11-godišnje proizvodnje, gotovo 2,7 miliona jedinica sišlo je sa montažne trake. Njegov kvalitet i dugovečnost ostaju nenadmašni do danas – prava banka čelika.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Bosch GO 3.6. aku odvijač, nešto što bi svako domaćinstvo trebalo imati.
Posjeduje univerzalni držač bitova. Dobijete praktičnu kutiju, uz set od 32 bita sa usb punjačem.
Lagan alat od oko 300 grama. Jednostavan za upotrebu, gdje se pritiskom ulazi u režim zavrtanja/odvrtanja.
Primjena kod montaže namještaja, raznih vrsta popravki itd.
Cijena 50ak eura, a mijenja neke skuplje i mnogo teže alate.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ja pokusavam da uzmem vecinom Boschov alat. Vecina koriste 18v bateriju.Asteriks je napisao/la: ↑03 nov 2025, 14:08
Bosch GO 3.6. aku odvijač, nešto što bi svako domaćinstvo trebalo imati.
Posjeduje univerzalni držač bitova. Dobijete praktičnu kutiju, uz set od 32 bita sa usb punjačem.
Lagan alat od oko 300 grama. Jednostavan za upotrebu, gdje se pritiskom ulazi u režim zavrtanja/odvrtanja.
Primjena kod montaže namještaja, raznih vrsta popravki itd.
Cijena 50ak eura, a mijenja neke skuplje i mnogo teže alate.
Juce uzeo ovu zagu, grane neke pokusao sa sjekirom al ne ide.

Re: Automobili, motori...
U Švabiji imaš potrošačke portale koji rade usporedbu kvalitete ili prenose rezultate testiranja, u ovom slučaju alata.
To su Stiftung Warentest, Testberichte i sl. Naravno važna su i naša nazovimo forumska iskustva, bez obzira što nismo te struke.
Kako god, Bosch ima vrhunske alate, koji dolaze pod oznakom Professional, plave boje i to su oni koji se odlikuju visokom izdržljivošću, dužim vijekom trajanja i tehnologijom pogodnom za profesionalne radove.
Te one pod nazivom Home & Garden, zelene linija. Tu spadaju alati i mašine, koji koriste hobisti, vrtlari, onda za kućne popravke, te generalno za povremenu upotrebu. Ipak i ti alati su sigurni, jednostavni i prilično izdržljivi.
Imaš primjer kod Einhella, koji koristi TC, TE i TP za klasifikaciju svojih alata prema kvaliteti i namjeni.
TC je Classic serija, predviđena za amatersku upotrebu, obično zastarjele tehnologije i loše završne obrade.
TE je Expert serija. Završna obrada bolja od TC serije, vise opcija te ponekad koriste i elektromotore bez četkica.
Te serija TP, alati haman za profi upotrebu. Noviji elektromotori ovdje su standard, na raspolaganju je više opcije i izdržljivost samog alata je za klasu bolja.
Sad, Bosch recimo u ponudi nema smetlje tipa Einhell-ovog TC, te im je profi bolji od Einhell TP. Ali, kao što vidimo, to ne znači da je sve kod Einhella fušeraj.
Ta tvoja Aku pila tzv. lisičji rep, je već profi nivo. Ima msm EMP koja štiti motor od preopterećenja, pa i zaštitu baterije od pregrijavanja itd.
To su Stiftung Warentest, Testberichte i sl. Naravno važna su i naša nazovimo forumska iskustva, bez obzira što nismo te struke.
Kako god, Bosch ima vrhunske alate, koji dolaze pod oznakom Professional, plave boje i to su oni koji se odlikuju visokom izdržljivošću, dužim vijekom trajanja i tehnologijom pogodnom za profesionalne radove.
Te one pod nazivom Home & Garden, zelene linija. Tu spadaju alati i mašine, koji koriste hobisti, vrtlari, onda za kućne popravke, te generalno za povremenu upotrebu. Ipak i ti alati su sigurni, jednostavni i prilično izdržljivi.
Imaš primjer kod Einhella, koji koristi TC, TE i TP za klasifikaciju svojih alata prema kvaliteti i namjeni.
TC je Classic serija, predviđena za amatersku upotrebu, obično zastarjele tehnologije i loše završne obrade.
TE je Expert serija. Završna obrada bolja od TC serije, vise opcija te ponekad koriste i elektromotore bez četkica.
Te serija TP, alati haman za profi upotrebu. Noviji elektromotori ovdje su standard, na raspolaganju je više opcije i izdržljivost samog alata je za klasu bolja.
Sad, Bosch recimo u ponudi nema smetlje tipa Einhell-ovog TC, te im je profi bolji od Einhell TP. Ali, kao što vidimo, to ne znači da je sve kod Einhella fušeraj.
Ta tvoja Aku pila tzv. lisičji rep, je već profi nivo. Ima msm EMP koja štiti motor od preopterećenja, pa i zaštitu baterije od pregrijavanja itd.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Momci mozel vasa iskustva neka preporuka za zimske gume
Re: Automobili, motori...
Continental ne bih nisam zadovoljan sa njima
Sad sam imao ljetne poderale se za sezonu
Sad sam imao ljetne poderale se za sezonu
Re: Automobili, motori...
Michelin, Bridgestone, Goodyear. Jest da su skuplje, ali vrijede svaku marku.
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.
"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic
Rona i Leao - Mjauuu 🐈
Devedesetka - 👏👏
Velid Spaho - Dobro je
G.B.
"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic
Rona i Leao - Mjauuu 🐈
Devedesetka - 👏👏
Velid Spaho - Dobro je
- Centre forward
- Postovi: 6375
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Kod mene Conti zimske i nemam apsolutno nikakvu zamjerku. Jesi li vozio na Premium Contact il' na one eko smeće ? Drugo, kako to voziš ako si bilo koju gumu poder'o za jednu sezonu ?
"Probao" sam dosta gume, što na privatnim autima a mnogo više na službenim jerbo sam dosta dugo radio neku komercijalu i mogu reć' da je Continental najbolja guma na svijetu.
Jedina mana joj je malo brže trošenje, al' je najsigurnija. Michelin je po toj "potrošnji" same gume apsolutni broj jedan.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Imao conti premium contact 7 oko 340 Km komad bio
Nisam presao ni 10 000 sa njima a od njih nema nista
Sto se voznje tice normala nista divlje
Vozio auto u servis da pogledaju da nije do auta kazu da nije sve oke
Tako da cu najvjerovatnije onda sad uzeti Michelin njih sam imao prije i bio sam zadovoljan
A imal tko iskustva sa nexen gumama njih sam dobio na drugom auto kojeg sam uzeo prije par dana
Nisam presao ni 10 000 sa njima a od njih nema nista
Sto se voznje tice normala nista divlje
Vozio auto u servis da pogledaju da nije do auta kazu da nije sve oke
Tako da cu najvjerovatnije onda sad uzeti Michelin njih sam imao prije i bio sam zadovoljan
A imal tko iskustva sa nexen gumama njih sam dobio na drugom auto kojeg sam uzeo prije par dana
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.






