Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
330i imas N52 i N53 motore. Prvi od 190 kw je starije konstrukcije, pouzdan te koliko sam informisan nema vecih caka. Mozda senzor bregaste jedan od rijetkih problema.
Postoji razlika hronicnih boljki neke serije te onih koje su rezultat istrosenosti i loseg održavanja. Zbog toga po forumima mozes svasta procitat.
Sto se te E serije Merca tice msm da su problem zatezaca lanca prethodnika rijesili. Bilo je nekih trzavica oko one 7G getribe, al moguce da je sporadično. Naravno najbolje vidis tokom testiranja.
Postoji razlika hronicnih boljki neke serije te onih koje su rezultat istrosenosti i loseg održavanja. Zbog toga po forumima mozes svasta procitat.
Sto se te E serije Merca tice msm da su problem zatezaca lanca prethodnika rijesili. Bilo je nekih trzavica oko one 7G getribe, al moguce da je sporadično. Naravno najbolje vidis tokom testiranja.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Misljenje o Bmw e90 320d automatik i koje cu cake oko tih motora , cuo sam da su neki do 2007 godista kao dobri , ovi preko da imaju neke greske tj da ne valjaju . I usporedba sa golf 5 2.0 tdi .
- Centre forward
- Postovi: 6361
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Taj od 66 KW je jednostavnije konstrukcije, pa je samim tim i jednostavniji za održavanje. Jedan od najboljih dizel motora ikad. Jedina mana mu je što je malo trom.
S druge strane,taj od 74 KW je komplikovaniji jer ima PD (pumpa dizna) sistem ubrizgavanja. Malo je osjetljiv na loše gorivo. U odnosu na ovog od 66 KW je prava raketa. Djeluje da je mnogo jači neg' sto pise u saobracajnoj. Elastičan je i lijepo ga je vozit'. Ako si momak kupićeš ovog.

Sva vozila tog godista su mačak u vreći. Nema tu neke pameti. Ono, kako te potrefi. Najbitnije je izmjerit' kompresiju hladnog motora koja ne bi smjela bit ispod 27 bara.

05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
@Asteriks Šta je fazon sa fordovima i prvim paljenjem na hladnom vremenu?
Re: Automobili, motori...
Sinoć sam malo istraživao, mislim i prije sam ali sam dosta toga zaboravio. Koliko vidim N52 je dosta pouzdaniji od N53 koji je došao s direktnim ubrizgavanjem goriva i osjetljiv je na loše gorivo, a kao što znamo kod nas baš i nije sjajna situacija s kvalitetom. Tražio sam N52 ali stvarno je malo primjeraka na piku, dok ih dosta ima koji mi se sviđaju i odgovaraju cijenom ali su N53 svi nažalost. Ne znam koliki je to stvarno problem, možda i nije ako se sipa premium gorivo i obrati pažnja s vremena na vrijeme. Koliko sam shvatio, negdje polovinom 2007. su prešli sa N52 na N53 (bar u Evropi, znam da ovaj poslije u Americi nisu ni nudili zbog lošijeg goriva). Još jedna stvar me zanima, manuelni ili automatik, ima li neko pravilo ili je samo stvar ko šta voli.Asteriks je napisao/la: ↑30 dec 2019, 22:56330i imas N52 i N53 motore. Prvi od 190 kw je starije konstrukcije, pouzdan te koliko sam informisan nema vecih caka. Mozda senzor bregaste jedan od rijetkih problema.
Postoji razlika hronicnih boljki neke serije te onih koje su rezultat istrosenosti i loseg održavanja. Zbog toga po forumima mozes svasta procitat.
Sto se te E serije Merca tice msm da su problem zatezaca lanca prethodnika rijesili. Bilo je nekih trzavica oko one 7G getribe, al moguce da je sporadično. Naravno najbolje vidis tokom testiranja.
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347
- Beduin
- Postovi: 18011
- Pridružen/a: 07 avg 2015, 19:10
- Lokacija: Beduin nema stalnu lokaciju
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Upeko je minus jutros kvalitetan, odlican test za nasa auta (akumulator, grijace, antifriz...).
Jestel mogli upaliti auto?
Jestel mogli upaliti auto?
Ko od harama zivi, godisnje 2 puta ne podrigne.
075 ❤
075 ❤
Re: Automobili, motori...
@dijabola Naravno motor nije sve tu je jos elektronika itd. Kod takvih analiza uvijek imaj na umu stanje polovnjaka - ovjes, istrosenost karika, (ne)redovni servisi do dostupnosti dijelova i cijena.
Nema vozila da u većoj ili manjoj mjeri nije osjetljivo na lose gorivo. Problem onda nastaje u cijenama dizni.
Automatski mjenjac ima specifičan termin zamjene ulja a interval je kraci vec kod manuelnog. Trazi temu odrzavanje pomenutog mjenjaca, al po provjerenim portalima tipa proauto. Uopce servis je prilicno skuplji. Kod nekih vozila guta cak i 7l ulja.
Nema vozila da u većoj ili manjoj mjeri nije osjetljivo na lose gorivo. Problem onda nastaje u cijenama dizni.
Automatski mjenjac ima specifičan termin zamjene ulja a interval je kraci vec kod manuelnog. Trazi temu odrzavanje pomenutog mjenjaca, al po provjerenim portalima tipa proauto. Uopce servis je prilicno skuplji. Kod nekih vozila guta cak i 7l ulja.

Grijači, fals zrak, kompresija, anlaser, akumulator, ugao paljenja itd. Kod benzinaca jos i svjećice, znaci prilicno duga lista sta treba pregledati. Sad, ima govora da tddi zbog svoje jednostavnosti lakše pali od novijeg tdci-ja, ali tu se opet povlaci ona prica o ispravnosti svakog modela pojedinačno.Asteriks Šta je fazon sa fordovima i prvim paljenjem na hladnom vremenu?
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Grijači, fals zrak, kompresija, anlaser, akumulator, ugao paljenja itd. Kod benzinaca jos i svjećice, znaci prilicno duga lista sta treba pregledati. Sad, ima govora da tddi zbog svoje jednostavnosti lakše pali od novijeg tdci-ja, ali tu se opet povlaci ona prica o ispravnosti svakog modela pojedinačno.Asteriks Šta je fazon sa fordovima i prvim paljenjem na hladnom vremenu?
[/quote]
Akumulator mi je majstor pred zimu provjeravao i reče da je 14.1 (iako je četvrtu godinu kod mene), anlaser sam prošle godine radio. Eh grijače nisam nikad mijenjao, a nisam ni mjerio kompresiju. Ono što me buni je to što pročitam da su ljudi mijenjali grijače a problem i dalje ostane, al moguće da treba sve dovest u red da bi se to riješilo. Inače kod mene je Focus 1.8 tdci, pa kao kod njih je to mana, to paljenje. Jučer mi auto bilo vani od jutra, i sinoć oko 21h da upalim, tek od treći put. Vergla al neće. I učinilo mi se da je lampica od grijača, prilikom verglanja, promijenila boju u zeleno.
- StrikeWarzone
- Postovi: 2621
- Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Vala ako ne upali na minus 10 odmah ga vozi na otpad. 

Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!
Re: Automobili, motori...
Ma Ford je specifican sto se tice prvog hladnog paljenja.StrikeWarzone je napisao/la: ↑31 dec 2019, 12:11Vala ako ne upali na minus 10 odmah ga vozi na otpad.![]()
Re: Automobili, motori...
Nije htjela Dvica upalit jutros, to jeste kasnije probavao ali užasan zvuk motora i nekako upalio, problem je - izletio neki čep ispod motora i voda curila, kasnije skontam da je zaledio bukvalno sva crijeva zaledjena, ne znam kakva je situacija sa karburatorom i blokom motora, upalio je i ono nakon malo jutarnje patnje nije zvuk onako loš i radi, nisam ga micao sa mjesta, mislim da sam mu i remen zayebao momački jer sam pokušao da ga upalim.
Čitao sam da skinem sva crijeva, odledim crijeva, odledim blok, naspem antifriz (koji očigledno nije bio valjan ili je nešto drugo problem) i da bi trebalo biti uredu.
Nadam se da je sve uredu sa blokom motora, ne izgleda da je nešto otišlo po zvuku kad ga upalim, malo drčao ujutru ono baš se derao, ali kad ga upališ zvuk djeluje kao i prije.
Malo me prepalo yebem mu miša, ne bi valjalo da motor moram da mijenjam, remen + ruke i ovo što ću sam da uradim bi bilo dosta valjda
Čitao sam da skinem sva crijeva, odledim crijeva, odledim blok, naspem antifriz (koji očigledno nije bio valjan ili je nešto drugo problem) i da bi trebalo biti uredu.
Nadam se da je sve uredu sa blokom motora, ne izgleda da je nešto otišlo po zvuku kad ga upalim, malo drčao ujutru ono baš se derao, ali kad ga upališ zvuk djeluje kao i prije.
Malo me prepalo yebem mu miša, ne bi valjalo da motor moram da mijenjam, remen + ruke i ovo što ću sam da uradim bi bilo dosta valjda

Re: Automobili, motori...
Rupe motora su popunjene odredjenim cepovima. Nakon sto podje lediti, blok se siri i taj cep ispadne te tecnost iscuri, da ne bi doslo do pucanja istog. Konstrukcijski trik.
To sto u zimskom periodu na hladan start radi drugacije, nije znak nekog ostecenja. Najvaznije - slep sluzba do majstora koji ce ti pregledati opce stanje.
Druga stvar je eventualno ostecenje hladnjaka a simptom je prebrzo dizanje temperature. Onda, zbog nekih pomjeranja treba prekontrolisati dihtung glave motora.
Moguce da mu nije apsolutno nista, al opet moguce dosta od navedenog. Pregled strucnjaka je najbolja opcija.
I osnovno, pred svaku zimu na bilo kojoj benzinskoj stanici imas mogucnost mjerenja tacke smrzavanja pomocu ispitivaca antifriza. Zamjena tecnosti (jesen) pogotovu na dvici je prelagan postupak. Skines šelne sa gumene cijevi (one dole sto izlazi iz hladnjaka) pomocu papagajki. Pustis da istece te ocistis obicnom vodom. Vratis cijev, pomijesas antifriz i vodu u omjeru 50:50, eventualno 60:40 u korist vode. Upaslis motor da izbije vazduzni cep, zavrnes posudu i vozi. U vrh glave, 20 minuta posla.
To sto u zimskom periodu na hladan start radi drugacije, nije znak nekog ostecenja. Najvaznije - slep sluzba do majstora koji ce ti pregledati opce stanje.
Druga stvar je eventualno ostecenje hladnjaka a simptom je prebrzo dizanje temperature. Onda, zbog nekih pomjeranja treba prekontrolisati dihtung glave motora.
Moguce da mu nije apsolutno nista, al opet moguce dosta od navedenog. Pregled strucnjaka je najbolja opcija.
I osnovno, pred svaku zimu na bilo kojoj benzinskoj stanici imas mogucnost mjerenja tacke smrzavanja pomocu ispitivaca antifriza. Zamjena tecnosti (jesen) pogotovu na dvici je prelagan postupak. Skines šelne sa gumene cijevi (one dole sto izlazi iz hladnjaka) pomocu papagajki. Pustis da istece te ocistis obicnom vodom. Vratis cijev, pomijesas antifriz i vodu u omjeru 50:50, eventualno 60:40 u korist vode. Upaslis motor da izbije vazduzni cep, zavrnes posudu i vozi. U vrh glave, 20 minuta posla.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Cujem nekakvo zujanje kad dodajem gas. Lagano zvizdanje, cuje se pogotovo kad saltam brzine. Jel turbina u pitanju ili?
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Vozi dobrom dobrom majstoru il u servis. Koje je auto??
Meni je jednom pukla turbina, 7 stoja hladno iz dzepa dadoh
Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
Re: Automobili, motori...
audi a3 2003
i ja se toga najvise bojim. Imam druga koji ima isti model a3 i pukla mu turbina, a on kaze da je njemu tek nakon reparacije pocelo ovako zvizdati kao kod mene
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Pa i meni je pocelo zvizdat poslije reparacije i to bas ono ko centrifugaSMR187 je napisao/la: ↑01 jan 2020, 11:44audi a3 2003
i ja se toga najvise bojim. Imam druga koji ima isti model a3 i pukla mu turbina, a on kaze da je njemu tek nakon reparacije pocelo ovako zvizdati kao kod mene

Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
Re: Automobili, motori...
Evo i ja se preracunavam zadnjih godinu dana al od silnih reparacija ne ide 

SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Ocekivat je, kada se kupi Audi star 15 godina, da ce biti nekih zahvata. Takodjer treba znat da su dijelovi za pomenutog nesto papreniji u poredjenu sa nekim modelima datog godista.
Svaki polovnjak, pa makar on bio u besprijekornom stanju trazi ulaganja nakon odredjenog intervala. Ako je npr. motor Audija a3 1.9 TDI (80 kw) od 2002. zamjena zupcastog je svakih 120k dok je za ovaj 1.9 TDI (74 kw) i ranije, znaci na 90k, sto znaci da mu na 260 000 km treba biti uredno odradjen treci veliki servis. Pitanje koliko je tadasnji vlasnik pazio, odrzavao, sta je mijenjao, onda stil voznje itd.
U slucaju korisnika SMR187, valja razluciti da li zeli vise kubika, provjereniji brend ili se moze zadovoljiti downsizingom. Cak i da ne zeli izgubiti na kubikazi ima alternative u vidu Astre H, odlicne Skode itd. Znaci tu modeli koji ne nude kao Audi (u pogledu zavrsne obrade te uopce kvalitete) ali su jeftiniji za odrzavat te imaju nevjerovatan vijek trajanja motora. Raja se zaleti na provjereno ime misleci da ce manje uloziti. Ovakve kupovine se isplate na duze staze a jedan od razloga je i taj da Audi dobro drzi vrijednost. Istina uvijek se mozes imati peh cak i sa Mercom C klase.
Ipak ovaj model Audija iz 2003. glede sigurnosti nije nesto specijalno, a to su pokazali kres testovi.
Svaki polovnjak, pa makar on bio u besprijekornom stanju trazi ulaganja nakon odredjenog intervala. Ako je npr. motor Audija a3 1.9 TDI (80 kw) od 2002. zamjena zupcastog je svakih 120k dok je za ovaj 1.9 TDI (74 kw) i ranije, znaci na 90k, sto znaci da mu na 260 000 km treba biti uredno odradjen treci veliki servis. Pitanje koliko je tadasnji vlasnik pazio, odrzavao, sta je mijenjao, onda stil voznje itd.
U slucaju korisnika SMR187, valja razluciti da li zeli vise kubika, provjereniji brend ili se moze zadovoljiti downsizingom. Cak i da ne zeli izgubiti na kubikazi ima alternative u vidu Astre H, odlicne Skode itd. Znaci tu modeli koji ne nude kao Audi (u pogledu zavrsne obrade te uopce kvalitete) ali su jeftiniji za odrzavat te imaju nevjerovatan vijek trajanja motora. Raja se zaleti na provjereno ime misleci da ce manje uloziti. Ovakve kupovine se isplate na duze staze a jedan od razloga je i taj da Audi dobro drzi vrijednost. Istina uvijek se mozes imati peh cak i sa Mercom C klase.
Ipak ovaj model Audija iz 2003. glede sigurnosti nije nesto specijalno, a to su pokazali kres testovi.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ma najgore sto mi treba auto ko oko u glavi, znaci ako prodam, moram vec imati spremnu zamjenu. A za to nit imam para trenutno, nit mi se svidja ista u tom nekom, za mene realnom, cjenovnom rangu do nekih 11k
@Asteriks
ma cirkus brate. Veliki servis sam uradio na 230k, tj. odmah kada sam kupio auto. A majstor mi rece, da prethodno nije mijenjan zupcasti od 2008

Sto se tice sljedeceg auta, preferiram 1.9tdi, eventualno 2.0 ili 1.6TDI i to je to. Sto se tice proizvodjaca, favorizujem Audi, Skoda i VW. Mada ne bjezim ni od nekih drugih tipa Opel, Peugeot, Mercedes. Jedino Golf5, BMW, Reno i japanci su no bueno.
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC