Prava legenda je otišla u penziju prije 2 godine , Kraljica neba

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Prava legenda je otišla u penziju prije 2 godine , Kraljica neba
Sto ide u prilog tome da su kod nas isplativi jer eto imas i besplatno punjenje, i kod mene isto preko puta zgrade na parkingu hotela svako moze puniti 22kw punjac, taman ostavis preko noci i napunis ili na posao dodjes i napunis dok zavrsis s poslom, a nemas nikad guzve na njima
Ah, koliko se može nazvati legendom ne znam, ipak skoro 25 godina postojanja. Auto koji mi se nikada nije uklapao u VW, definitivno previše za moj ukus.
Tako i treba da bude .QUARESMA 18<<< je napisao/la: ↑21 okt 2025, 01:13Logicno je bilo ocekivati da benzinci i hibridi dominiraju. EU politicaru su dosta zastrasili ljude sa gasenjem dizel motora a i velikim taksama.
Cak zivimo u vremenu gdje je dizel gorivo skuplje od benzina. Ne znam sad cijene napamet goriva, ali nedavno je tako bilo, ne znam sad kako je.
Omoda i Jaecoo, izvozni brendovi kineskog automobilskog diva Chery Grupe, predstavili su planove za motor s unutarnjim izgaranjem koji postiže toplinsku učinkovitost od 48%. Ako se to ostvari, to bi dramatično nadmašilo industrijski standard pa čak i Toyotine vodeće hibridne pogonske sustave u klasi. Toplinska učinkovitost mjeri koliko energije iz izgorjelog goriva pokreće vozilo u odnosu na to koliko se gubi kao toplina. Većina modernih benzinskih motora kreće se između 38 i 45% učinkovitosti, dok Toyotini hvaljeni hibridni sustavi dosežu oko 41%. Cheryjev cilj od 48% predstavljao bi kvantni skok. Matematika je uvjerljiva. Svaki postotni bod dobiven u toplinskoj učinkovitosti prevodi se u otprilike 2,5% bolju potrošnju goriva, što znači da bi Cheryjev motor teoretski mogao pružiti znatno bolju ekonomičnost od najučinkovitijih hibrida, a istovremeno proporcionalno smanjiti emisije CO2.
Cheryjev tim za istraživanje i razvoj teži onome što naziva radikalnim inovacijama: postignuti su ultra-visoki omjer kompresije od 26:1 i 35-postotna recirkulacija ispušnih plinova (EGR) te su upotrijebljeni napredni toplinski izolacijski premazi. Za usporedbu, većina motora ima omjer kompresije od oko 10:1 do 13:1. Udvostručenje kompresije uz upravljanje ekstremnom toplinom i tlakom predstavlja ozbiljnu inženjersku ambiciju. Dok je motor s 48% još u razvoju, Cheryjeva trenutačna tehnologija vrijedna je pažnje. Super Hybrid System kombinira 1,5-litreni TDGI motor s Millerovim ciklusom s dva elektromotora i inteligentnim DHT mjenjačem, postižući danas toplinsku učinkovitost od 44,5%.
Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot], Huske, kraljttbvb, VolimBiH96 i 4 gosta.