Mašala, odlično auto. Da te posluži aBd.
Chat - bez politike i ratnih prica
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- Marsal
- Postovi: 17102
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
- VensanKasel
- Postovi: 4242
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ima , Honda
@jasmin10 sljedeći Lexus , da još više razbijaju glavu
Zadnja izmjena: VensanKasel, dana/u 28 avg 2023, 10:54, ukupno mijenjano 1 put.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Hvala puno druže. Gledao sam još i Škodu Superb, stvarno mi se svidjelo to auto.
Sto se Toyote tiče, kod mene je jače od godinu dana i hvala Bogu nikakvog kvara nisam imao do sada.
Da te odmah pitam, znam da si pisao da bi možda u Austriju. Da znaš da imaš sada olakšicu u vidu Bosanskog jezika koji nosi 5 bodova. Tako da ti faktički ne treba njemački da polažeš nikako.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Njemačka luksuzna auta (Merc, BMW i Audi) jesu precijenjena kod nas na tržištu, posebno ako ti neko uvali udarano auto iz uvoza, vraćanu kilometražu jer to su pogonske jedinice kojima je milion kilometara pi.čkiin dim i ostale šanerske fazone nayebo si i valja ti radit samo za njega, ali ima i dobrih primjera npr. kod mene jaran prije par dana vraćo se s mora u E klasi (w212) 2011. godište i pukne mu most zadnjeg trapa. On ti nađe na internetu da Mercedes godinama za taj model mijenja zadnji trap o svom trošku zbog neobjašnjivog dizajna tankog i nezaštićenog lima na kritičnim mjestima.
Nazove ovlašteni servis, oni kažu ima ta opcija uradi se reklamacija Mercedesu u Njemačku i riješe ti problem, ali mora se dovući vozilo na pregled da se ustanovi da li je auto održavano redovno, da li je vraćana kilometraža, je li udarano i sl. ustanoviće se da je auto ispravno, uvezeno iz Danske, gore redovono održavano sa tačnih malo više 300k na satu i u petak mu zamijene zadnji trap besplatno koji se inače mjeri u hiljadama maraka cijene.
- bavariapivo
- Postovi: 1880
- Pridružen/a: 25 sep 2013, 16:26
- Lokacija: Salzburg
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
culi od svabi i garant jedino sto su zapamtili od njemackogASD je napisao/la: ↑28 avg 2023, 09:50Zašto riječ ojro u Bosni upotrebljavaju uglavnom osobe koje ne znaju njemački?bavariapivo je napisao/la: ↑28 avg 2023, 09:46Kad vidim samo kakvi balvani su se dočepali evrope i sada su gospoda, da im sve smeta, a do jučer nisu imali ni asfalta u svojem zaseoku ,za par mjeseci postali jevropljani i sve bolje znaju i najpametniji su na svijetu i već im je svaka druga, kako se ono kaže na našem bla bla bla kao da su zaboravili maternji jezik za par mjeseci…VensanKasel je napisao/la: ↑28 avg 2023, 08:43
Naravno , tu nema dileme . Moja jedina zamjerka na dijasporu je "ovo samo ima u Bosni" ...
ima jedan ovdje ist isti, mada sam uvjeren da vas trola a puno ih se upeca![]()
- Marsal
- Postovi: 17102
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Čuo sam, a planiram ako bude i djevojka zainteresovana, nešto mi se ne ide kao samcu. Vidjet ćemo
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Bilo koji proizvodjac kada utvrdi serijsku greska vozila il los kvalitet materijala/dijela koji ne odgovara deklaraciji, uradi opoziv.
Desava se npr. da je Mercedes 2022. opozvao preko 120 000 vozila proizvedenih od 2001. do 2011. I onda pogodjeni vlasnici taj dio mogu zamjeniti o trosku proizvodjaca u njihovim servisima.
Skoro na mjesecnoj bazi neko uradi veci opoziv. Kako se povecava stancanje vozila te primjenjuje novije tehologije, sve manje je vremena za testiranja. I kada se radi testovi, to nije u realnim uslovim, pa na nekim materijalima sparaju itd. Plus klijenti svakako nervozni na rokove isporuke.
Desava se npr. da je Mercedes 2022. opozvao preko 120 000 vozila proizvedenih od 2001. do 2011. I onda pogodjeni vlasnici taj dio mogu zamjeniti o trosku proizvodjaca u njihovim servisima.
Skoro na mjesecnoj bazi neko uradi veci opoziv. Kako se povecava stancanje vozila te primjenjuje novije tehologije, sve manje je vremena za testiranja. I kada se radi testovi, to nije u realnim uslovim, pa na nekim materijalima sparaju itd. Plus klijenti svakako nervozni na rokove isporuke.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
- Shategabri
- Postovi: 17482
- Pridružen/a: 05 nov 2020, 08:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
E, da mi se riješiti ovog, uz to imam drugi koji traje još par godina, al treba mi malo finansijskog prostorario_Ferdy88 je napisao/la: ↑28 avg 2023, 10:31Kad isplatiš taj uzmeš novi za rentanje, po mogućnosti na dan ako si blizu, i imaš na kraju stan otplaćen kroz kiriju![]()
Pa kad se očistim od kredita, ko zna.
Koševo Zapad
- Shategabri
- Postovi: 17482
- Pridružen/a: 05 nov 2020, 08:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Kako nemaš troška?kraljttbvb je napisao/la: ↑28 avg 2023, 10:32Najbolja a ujedno i najgora stvar je kupiti novo auto.
Najbolja jer nemaš oko njega troška (mijenjanje ulja i još neke male stvari), a najgora jer nakon nekog vremena ti auto "zastari".
Gledam ove sto su kupovali nove Golf 4, auto haman ni 100 000 nije preslo, a ovamo već izašao Golf 6, ono Golf 4 kanta za šesticu...
Pa baš novo auto dok je u garanciji radiš redovne servise, trošak fiksni.
Prije će biti da nemaš problema kao sa starim autom u smislu da ostaneš negdje na putu.
Koševo Zapad
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Slazem se, prelako kad si vani ili ako radis u BejHa u drzavnoj sluzbi. 90 % kod nekog robovlasnika kad radis pa kad nisi ni osiguran, tad ti ni jedna autokuca kao ni banka nece odobrit ni 5000 KM kredit, kamoli za neko auto od 40k.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Reci takvima da je Toyota unazad godinama imala najprodavanije modele na svijetu tacnije RAV4 i Corollu, te da je i kao marka bila najprodavanija. Cak bila najprodavaniji brend u SAD-u sto je prvi put u istoriji da neko skine domace proizvodjace.
A Japanci imaju najpouzdanija vozila cak kada je rijec o polovnjacima 10 + godina starosti.
Ebga u BiH je dizel svetinja, preko 70 % registrovanih vozila su dizelasi, a Toyota i Honda su doktorirali na benzincima.
Dalje, ti sto ti trube o BMW-u ne znaju da je pravi BMW V6 3.0 benzinac, koji je zastitini znak ovog brenda, a ne tata kupuje BMW 2.0 dizel (V4) i onda traze info o potrosnji, samo eto nek je premium.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- kraljttbvb
- Postovi: 8018
- Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ne radiš servis svake godine.Shategabri je napisao/la: ↑28 avg 2023, 11:41Kako nemaš troška?kraljttbvb je napisao/la: ↑28 avg 2023, 10:32Najbolja a ujedno i najgora stvar je kupiti novo auto.
Najbolja jer nemaš oko njega troška (mijenjanje ulja i još neke male stvari), a najgora jer nakon nekog vremena ti auto "zastari".
Gledam ove sto su kupovali nove Golf 4, auto haman ni 100 000 nije preslo, a ovamo već izašao Golf 6, ono Golf 4 kanta za šesticu...
Pa baš novo auto dok je u garanciji radiš redovne servise, trošak fiksni.
Prije će biti da nemaš problema kao sa starim autom u smislu da ostaneš negdje na putu.
Kod mene je auto iz salona, osim malog i velikog servisa, koje sam do sad uradio, samo ulje redovno mijenjam.
Sad mi se nešto grije zadnji tocak, ali evo Asteriks mi reče to je nešto bezveze, ništa posebno.
Dok kad uzmeš polovno, često mu nešto mijenjaš. Bar ovi u mom okruženju...
Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Na autu svakako gubis, s tim se moras pomirit. Ako uzmes staro, imas problema svaki put, a tesko da se usudis putovati na dalje relacije, neki dadnu vise para na kraju nego da uzmu neko novije.
Ako uzmes novo glanc, onda za 5 godina gubis sigurno 40-50% vrijednosti samog auta, dok uredno izlaze nova a tvoje je vec starije.
Finansiranjem recimo na 5 godina isto gubis recimo auto od 20k eura nek je, ti si izgubio vec 10k na rate i onda ti jos dodje da isplatis 10k ili nastavis finansirat.
Lizing je dobar jer stalno vozis novo i tu su ti uracunati svi servisi ali auto nikad nije tvoje. Osim ako ga na kraju ne otkupis jel. Opet, za 3 godine recimo iskesirati 6000 eura a da nije tvoje, upitno je da li se isplati. Vecinom firme uzmu na lizing. Uzimaju tako i onda za par godina samo zamijene za novo, ali opet gubi pare.
Dakle, s autom svakako gubis pare, ali auto nije toliki luksuz vise nego potreba, pogotovo ako se zivi vani. Sutra imas dijete, zenu, logicno da ce ti lakse sve biti. Po nabavku hrane da ne vukljas. Prednosti znate i sami.
Ono sto nasi ljudi pogrijese je to da se zarobe velikom ratom pa onda moraju naci 2 posla da rade za takvo skupo auto. Auto bi trebalo da bude tvoj rob a ne ti njegov.
Za kes se opet vjerovatno ne isplati kupovati, to ni nijemci ne rade cak jer sto bi neko dao 30-40k eura odmah, cak i da ima? Bolje polako 300 eura rata, ti se vozis a te pare negdje ulozis, obnovis stan ili slicno.
Vecina tih ljudi sto vani uzmu auto, uzmu jer ga mogu otplatiti bez ikakvih problema, da ne osjete. To je u BejHa upitno, skoro nemoguce. Pa onda voze skupa auta, a posjecuju sumnjive servise, ne odrzavaju, ili voze jednostavno auta od 200k kilometraze.
Primjer dvoje dijasporasa: dvoje u kuci radi, muz i zena recimo, na minimalcu eto nek su. po 1600 eura. 3200 eura. Nek je kirija 1000 i hrana 500, auto nek je sve skupa 600 eura mjesecno, sa gorivom i ratama, tebi opet ostane cistih 1000 eura mjesecno. A ko realno radi na minimalcu i uzima auto?
Dakle ne osjeti se to, zato svi voze auta od 20-30k eura jer im se vise isplati nego da uzmu neku krntiju od 3000 km pa ne smijes nigdje skoro s njim.
Na autu gubis pare, ali ti se vozis, koristis ga. Na mobitelu isto tako gubis novom. Na novoj odjeci. Na stanu i svakakvim stvarima. Ne vidim problem tu.
Ako uzmes novo glanc, onda za 5 godina gubis sigurno 40-50% vrijednosti samog auta, dok uredno izlaze nova a tvoje je vec starije.
Finansiranjem recimo na 5 godina isto gubis recimo auto od 20k eura nek je, ti si izgubio vec 10k na rate i onda ti jos dodje da isplatis 10k ili nastavis finansirat.
Lizing je dobar jer stalno vozis novo i tu su ti uracunati svi servisi ali auto nikad nije tvoje. Osim ako ga na kraju ne otkupis jel. Opet, za 3 godine recimo iskesirati 6000 eura a da nije tvoje, upitno je da li se isplati. Vecinom firme uzmu na lizing. Uzimaju tako i onda za par godina samo zamijene za novo, ali opet gubi pare.
Dakle, s autom svakako gubis pare, ali auto nije toliki luksuz vise nego potreba, pogotovo ako se zivi vani. Sutra imas dijete, zenu, logicno da ce ti lakse sve biti. Po nabavku hrane da ne vukljas. Prednosti znate i sami.
Ono sto nasi ljudi pogrijese je to da se zarobe velikom ratom pa onda moraju naci 2 posla da rade za takvo skupo auto. Auto bi trebalo da bude tvoj rob a ne ti njegov.
Za kes se opet vjerovatno ne isplati kupovati, to ni nijemci ne rade cak jer sto bi neko dao 30-40k eura odmah, cak i da ima? Bolje polako 300 eura rata, ti se vozis a te pare negdje ulozis, obnovis stan ili slicno.
Vecina tih ljudi sto vani uzmu auto, uzmu jer ga mogu otplatiti bez ikakvih problema, da ne osjete. To je u BejHa upitno, skoro nemoguce. Pa onda voze skupa auta, a posjecuju sumnjive servise, ne odrzavaju, ili voze jednostavno auta od 200k kilometraze.
Primjer dvoje dijasporasa: dvoje u kuci radi, muz i zena recimo, na minimalcu eto nek su. po 1600 eura. 3200 eura. Nek je kirija 1000 i hrana 500, auto nek je sve skupa 600 eura mjesecno, sa gorivom i ratama, tebi opet ostane cistih 1000 eura mjesecno. A ko realno radi na minimalcu i uzima auto?
Dakle ne osjeti se to, zato svi voze auta od 20-30k eura jer im se vise isplati nego da uzmu neku krntiju od 3000 km pa ne smijes nigdje skoro s njim.
Na autu gubis pare, ali ti se vozis, koristis ga. Na mobitelu isto tako gubis novom. Na novoj odjeci. Na stanu i svakakvim stvarima. Ne vidim problem tu.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ovo nije nikakav garant. Skoda Octavia nas ostavila na putu sa 600 kilometara na satu predjenih, bilo 7 milja maraka dijelova za popravak. Fabricka greska, naravno pokrili oni pod garancijom ali hocu ti reci da se moze i to desiti. Prije toga Octavia 2014to godiste nikad nijedan kvar nije imala, samo redovni servisi radjeni.Shategabri je napisao/la: ↑28 avg 2023, 11:41Prije će biti da nemaš problema kao sa starim autom u smislu da ostaneš negdje na putu.
" moj Isak i bla bla pitanje kako može bit njegovo dijete ona crnoj gori on engleskoj dva mijeseca nije bila snjim da rodi 2 mijeseca ranije možda grešim reko sam mu de ti proveri DNK "
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Radio sam s autima preko njemacke firme. Plate auto 100.000+ eura, 13km presao,.crvena lampice i odmah se mora slepati. Treba imati srece s autima.
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Pa nema to veze, auto skupo ne vozis sigurno ako nemas za servisa, goriva i slicno. Neshvatljivo je da neko vozi auto od 100k eura i krene na put sa cvajom u dzepu, ali vjerovatno ima i takvih.
Pa samo slep sluzba da ti dodje kosta te, kamoli sta drugo.
Pa samo slep sluzba da ti dodje kosta te, kamoli sta drugo.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Joj je.bo te vise Bog naporni
- baboedindzeko09
- Postovi: 13422
- Pridružen/a: 14 nov 2021, 18:25
- Lokacija: Small Heath, Birmingham
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Frajer hladno uporedi kupovinu novog auta sa novim mobitelom ili odjećom 
DEVEDESETKA - FORUMAŠ DECENIJE
- Shategabri
- Postovi: 17482
- Pridružen/a: 05 nov 2020, 08:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Polovno moraš da ne bude veća havarija.kraljttbvb je napisao/la: ↑28 avg 2023, 12:41Ne radiš servis svake godine.Shategabri je napisao/la: ↑28 avg 2023, 11:41Kako nemaš troška?kraljttbvb je napisao/la: ↑28 avg 2023, 10:32Najbolja a ujedno i najgora stvar je kupiti novo auto.
Najbolja jer nemaš oko njega troška (mijenjanje ulja i još neke male stvari), a najgora jer nakon nekog vremena ti auto "zastari".
Gledam ove sto su kupovali nove Golf 4, auto haman ni 100 000 nije preslo, a ovamo već izašao Golf 6, ono Golf 4 kanta za šesticu...
Pa baš novo auto dok je u garanciji radiš redovne servise, trošak fiksni.
Prije će biti da nemaš problema kao sa starim autom u smislu da ostaneš negdje na putu.
Kod mene je auto iz salona, osim malog i velikog servisa, koje sam do sad uradio, samo ulje redovno mijenjam.
Sad mi se nešto grije zadnji tocak, ali evo Asteriks mi reče to je nešto bezveze, ništa posebno.
Dok kad uzmeš polovno, često mu nešto mijenjaš. Bar ovi u mom okruženju...
Jasno da na novom čuvaš garanciju, na starom mijenjaš jer moraš.
Pa dobro, ko vozi neku turu 12-15k godišnje, radi mali servis na novom autu, to se podrazumjeva.
Koševo Zapad
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.










